Nekad Code0gge | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Code0gge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402614055/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? -CodeOgge- #1025

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jesper Petterson! Han är 26 år gammal och hans största intresse är bilar! Jespers allra största dröm bil är Lamborghini och BMW! Jesper hade en tuff barndom med mycket mobbning och kränkningar! Jesper levde däremot ett väldigt bra liv då hans föräldrar var rika! men ingen gillade Jesper! Jesper kollar mycket på ishockey där han hejar på Malmö! Jesper gillar ej att bli kränkt då han oftast börjar få flashbacks till när han var liten!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag erbjuder bra RP och seriös RP! Jag försöker alltid förbättra min RP Och jag ser en stor chans att Utveckla min RP Nivå här!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört bra rykten om denna server! Unika scripts, bra RP Spelare! Bra Staffs. Så jag är väldigt intresserad av att Utveckla och spela bra RP Här!

Hur hittade du Unive? Genom några av mina Polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha Roligt och att kunna utveckla min RP Nivå! Att ha roligt är alltid prio #1!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nuläget!

Tillbaka