Inaktuell Code0gge | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Code0gge

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace Chef

Vad heter du IRL? Oscar

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 130-140

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en person som gillar att hålla i fester och att ha roligt! Jag tycker att jag kan ta ett stort ansvar för att vara chef. Jag har bra tålamod och kan lätt prata med folk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inga egentligen men man måste börja någonstans! Jag känner att jag kan ge chefs jobbet en chans till att förbättra min karaktär. Jag är redo till att göra vad som än krävs

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jesper Petterson Han är 24 år gammal! han älskar att ha roligt och att festa! han gillar bilar väldigt mycket också. Han hade väldigt enkelt i skolan då han fick bra betyg och hade många polare! åren gick hans vänner började dissa honom! Jesper skaffade nya polare och började festa allt mer! Jesper var också beroende av droger när han mådde som sämst då ingen i hans familj lyssnade på honom! Nu är Jesper 24 år gammal och vill driva en egen klubb

Hur ofta kommer du vara inne? Försöker varje dag! Och kan garantera att jag aldrig kommer oaktiv! Kommer vara inne väldigt mycket!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart! Men jag ser en stor möjlighet att förbättra min rp inom ett chefs jobb som the palace då jag tränar mig på att prata med folk och driva vidare konversationer!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej spelar bara på multistaden då jag tycker det är en Bra och rolig Server!

Har du läst våra Regler? Yes det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka