Nekad Cocochanel | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cocochanel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Natacha

Vad är ditt discord namn? Gypzy777

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Coco Chanel och hon lever ensam men har en nära vän hon alltid håller sig till. När Coco var ung lämnade hennes pappa henne och hennes mamma klarade inte av att ta hand om henne. Coco valde då för att leta efter någonstans att bo under en kort period, men ingen kunde ta emot henne eftersom hon var bara problem och kunde inte ta hand om sig själv på ett tag eftersom hon var hemlös. Hon tvingades sova på gatan ett tag innan hon kunde ta tag i sitt liv. När Coco blev äldre sökte hon jobb inom modebranschen och arbetade hårt för att skapa sig en framtid. Coco är väldigt unik och försiktig av sig, hon gillar o lära känna nya folk och ha kul. Nu, vid 20 års ålder, klarar hon sig på egen hand. Cocos intressen har alltid varit mode och design, och hon drömmer om att en dag bli framgångsrik inom modevärlden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har läst alla regler för medlemskap och grundregler, jag kan bidra till serverns RP genom att skapa en spännande och välutvecklad karaktär som interagerar på ett engagerande sätt med andra spelare. Genom att skapa intressanta berättelser och konflikter kan jag bidra till att driva handlingen framåt och göra RP-upplevelsen mer dynamisk och levande för alla deltagare. Dessutom kan jag delta i evenemang, skapa intressanta karaktärsrelationer och bidra till att skapa en levande och mångsidig spelvärld. Min kreativitet och engagemang är avgörande för att skapa en minnesvärd RP-upplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att jag kan agerar på ett sätt som gynnar den andra spelaren eller karaktären i situationen. Istället för att bara fokusera på min egen vinning eller fördel tar jag hänsyn till den andra partens intressen och agerar på ett sätt som främjar deras mål eller önskemål. Det kan innebära att jag kompromissar, samarbetar eller ger upp något för att skapa en mer balanserad och givande spelupplevelse för alla inblandade. Att spela för motpartens vinst kan bidra till att bygga starkare relationer och skapa en mer dynamisk och engagerande spelvärld.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm- innebär att man dödar någon utan anledning. Copbait- innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet. Compat logging- innebär att man går ut från spelet under en pågående senario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat många andra spel som har haft roleplay i sig, är även en ny på five M så det blir en kul ny upplevelse

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kommer på just nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka