Accepterad cocatb | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cocatb

Medlem
Servervakt
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: cocatb#9898

Ange ditt födelsedatum 14 November 2008

Varför ska just du bli staff? Det som främst får mig att ansöka är att jag vill bidra med en större förändring än vad man har kunnat göra som vanlig medlem och servervakt. Jag vill alltså kunna påverka servern ännu mer och föra servern framåt. Jag vill också bli staff eftersom att jag har och tillbringar väldigt mycket tid åt vanligt rp:ande, så det skulle vara kul och testa på något nytt som kräver mer ansvar och aktivitet vilket jag känner att jag är redo att ta. Staff är ett väldigt viktigt område där det krävs att man verkligen är engagerad, driven, är seriös i sitt arbete och tar mycket ansvar och jag känner att jag har det som krävs. Ett annat skäl till varför jag ansöker är att jag verkligen känner att jag vill hjälpa till i staff teamet och med att få servern så bra som möjligt med så bra rp-nivå som möjligt där alla är välkomna. Jag vill bidra med ett bra och trevligt community. Det jag vill förbättra i nuläget är mest RP-nivån i sig. Det kan handla om allmänt trams och beteende, det kan börja med att någon säger en sak som “kränker” en annan person och så vips är det ett helt slagsmål. Det kan också vara att man bara inte har något som helst mål med sitt rollspel och man att man bara springer runt och inte kan bete sig, som att slå ner folk för minsta lilla. Det som jag också verkligen vill förbättra är RP-nivån vid köar vid till exempel bilfirmor. Där kan det förekomma väldigt mycket lall och dålig RP. Sedan vill jag också att de som inte kan hålla en bra RP-nivå ska lära sig och bli bättre i form av bans. Jag skulle verkligen se till så att de som blir bannade verkligen lär sig av sina bans och inte gör om sina misstag. Ett annat stort problem som jag har stött på flertals gånger är rasism, det vill jag verkligen inte ska förekomma på servern över huvud taget. Alla ska känna sig välkomna på Unive och de ska inte känna sig tvingade att inte vilja spela här på grund av att den har blivit utsatt för rasism elller nazism.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när är sommarlov kan jag vara inne varje dag från cirka 09:00-02:00. Om jag inte har lov eller helg alltså vanliga vardagar med skola kan jag vara inne cirka 15:30-22:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 25 oktober 2021 alltså i lite mer än 8 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som staff, nej. Dock har jag ju tidigare erfarenheter inom servervakt och lite kring hur man ska tänka när man bannar/kickar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle helst inte vilja vara kriminell-ansvarig då jag inte har jättemycket erfarenhet inom just krim-rp:n så jag känner att jag inte riktigt skulle passa som det.
Samt donation, det skulle jag inte tycka vara så roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka