Nekad Cocacolaontop | Medlem ansökning [Sixten100p] [uden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cocacolaontop

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eije björkstrand

Vad är ditt discord namn? cocacolaontop

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Kristersson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam och noggrann

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer ifrån en annan stad som heter snöstaden där jag har varit i 3 år och jobbat som alla möjliga jobb och har nyligen flyttat hit och känner mig redo att börja utbilda mig. Mina framtids planer är att som jag nämde innan att utbilda mig till polis eller något annat. Just nu tror jag att service vägen inom yrken är intrresant jag funderar på att bli polis och att skapa en kariär inom polis kåren, Så mina framtids planer är att utbilda sig inom polisen och köra polisbil och vara med kollegor och att Min karaktär heter Ulf när han var liten så brukande han hålla på med sin epa. När han gick i gymnasiet så gick han billinjen för att han har alltid älskat bilar. När han var väldigt liten så brukade han bli retad för att han bara brydde sig om bilar. Han gillade inte bara bilar utan att kampa på sommrarna och att fiska. Han fiskade mycket och och fick väldigt mycket fisk. Hans dröm du var att starta ett eget företag där de fixade bilar men nu ser han att det är mycket svårare en vad han tror. Det gick sådär i skolan och hans lärare försökte att hjälpa han. Det var inte förren han gick i 7an och de hade teknik. De skulle skriva om hur en bil fungerar. Då så fick han ett A och det var efter de han började fixa med sin pappas bil. Sen den dagen så har han hjälpt en massa människor att fixa sina bilar. Så nu tänker han att om han får ett jobb på auto så skulle det vara jätte roligt för att det är nästan det ända han vill. Han trimmade den och fixade en massa grejer. därför så vill han väldigt gärna börja jobba på auto eller nått sånt. Han gillar att fixa med bilar just nu och gör det dagligen. men vill ochså börja jobba som polis inom bransh att rädda folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska alltid fixa en report till staffs om jag ser att nån gör ett reglelfel. Jag ska också skriva o ooc chatten om jag ser att nån råkar säga nått fel. Jag ska tänka skarpt på sunt förnuft och alltid hålla koll pp vad jag säger. Det är också viktigt när man rpar att bara för man är en annan karaktär så betyder det inte att jag kan utnyttja det och vara elak. Det är därför jag kommer att tänka på hur jag pratar och när jag ska bli lite drygare och inte utnyttja det med min egen vilja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna som att jag ska inte bara vinna hela tiden. Till exempel om jag hamnar i bråk med vapen så ska jag inte bara försöka att skuta och vinna. Jag måste rpa och då så funkar det inte att bara vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM=VEHICLE DEATHMATCH, När man tillexempel kör över någon med bil RDM=RANDOM DEATHMATCH, rdm är att du dödar någon som inte är skyldig METAGAMING= när din karaktär agerar utifrån information som DU personligen vet medans DIN karaktär inte gör det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja Att jag har spelat Fivem i typ 4 år

Senast ändrad:
Du kan gärna utveckla:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka