Nekad coca cola | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0001

Vem var det som bannade dig? Stressfri

Hur lång tid var din ban? Ja antar att de är 2 dagar och 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-24 180611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag loota en grabb på en jävla vattenflaska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nej asså jag satt och spela cs då jag var sv bannad sedan när jag ska dra in så är jag bannad, men scneariot som hände var att en snubbe försökte sno min bil och då bankar jag han och han dör och min karaktär var nära på att däcka för han var ås törstig och då vart jag desperat så då så loota jag han på en vattenflaska samt 69 kontanter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså beror på ur vilken synvinkel man kollar ifrån, ur stressfris situation nej då han inte visste vad som har hänt antar jag och som sagt min karaktär var nära på däcka av törst så de var liksom min sista utväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste var dupeing och då var jag bannad ett jävla tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nja asså jag tror ifall man liksom hade varit irl och man håller på att dö av törst så är man desperat och sedan är de inte rdm då han försökte sno min bil och då får man fan skylla sig själv helt ärligt liksom är man med i leken får man leken tåla så aaa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja asså som sagt jag BEHÖVDE vatten och de var därför jag loota han men rdm var de fan inte asså han snodde min bil och då får han ta smällen, dessutom så är de ju inte suntförnuft då jag hade all rätt i världen att banka han. Tycker snarare att de är han som begår regelbrott då han försöker sno bilar på allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Men som sagt förstår verkligen din synvinkel Stressfri

Nekad, då jag tycker du ska vänta ut denna ban då du gjort så många fel samt att du hoppade support och ville ha din ansökan läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka