Accepterad coca cola | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? uber.eats1

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en discord där dem säljer aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o spelade tror jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt, asså jag förstår att det ser fel ut att vara med i sån dc, dock så vill jag poängtera att jag inte var där för fusk. Jag ville delvis ha ett soundpack som fanns i den dcn "skulle inte använda på unive då det fanns ding ljud i den". Men sedan vill jag även säga jag var med o anmälde fusket ni kan kolla kottens anmälan bilderna är från mig och en av fuskarna. Så ni ser ju jag var ju it där för fusket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tazeade min kollega och jag lärde mig att lall inte accepteras på Unive och sedan dess har jag inte haft en sådan dålig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna dcn efter jag fick soundpacket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att helt enkelt inte vara med i sånna discords överhuvudtaget men sedan ifall jag vill som nu ha ett soundpack att lämna så fort som möjligt. Kommer tänka på detta till nästa gång till 200%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vet att jag har många bans men denna bannen var inte direkt "meningen" liksom min förra var ju liksom mitt fel men denna skulle jag säga är mest skantz fel medtanke på vad han håller på med. Jag vill även säga att jag inte har någon som helst aning varför skantz shoutouta mig i sitt montage har inte spelat med snubben sedan april har träffat han några gånger ingame men inte snackat med han i ooc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka