Nekad coca cola | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? uber.eats1

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en dc där dem sålde fusk fast jag var med för att få ett soundpack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag joinade en dc för jag ville ha ett soundpack som jag skulle kunna använda på kush pvp sedan så några timmar senare så får jag ban från unive för att jag är med i dcn för att dem säljer fusk där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag har själv varit med och motverkat fusket medtanke på att jag och en annan anmälde in det. Det är riktigt jävla fult att banna mig ens för den anledningen när jag har anmält in det för att motverka fusket. Sedan så får jag tydligen it unban för att soundpacket bryter mot reglerna på Unive fast än jag inte ens använt det på unive. Ni kan ju förfan kolla logsen att jag inte har varit inne idag. Står ju inget om att man inte får inneha soundpacks överlag på datorn som bryter mot unives regler. Det är som att jag skulle få ban för att jag har tracers på datorn fast jag bara använt det på en 100k or die.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var för att jag tazea min kollega.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte varit med i dcn. Och ja jag får ha vilka fan soundpacks jag vill på min dator sålänge jag inte använder dem på unive. Isåfall ifall ni inte vill detta så får ni lägga till det i reglerna för det står inget om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej faktiskt inte inget regelbrott att inneha soundpacks som man inte får använda på unive. Hade förstått om jag faktiskt använde det på unive men nu har jag ju inte de. Sedan så kan vi ju bara se hur fel det ser ut jag har varit med och anmält fusket men endå får jag ban för att jag varit med i en dc där dem säljer det. Mmmmmmmm Det säger ju en del.

Medtanke på att jag faktiskt har hjälpt till så skulle jag uppskatta unban typ helst igår.🥱🥱

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sedan ludde ifall du nekar vill jag ha en bra anledning till det samt jag vill ha en länk till där man kan se i reglerna att man inte får ha soundpacks som bryter mot unive regler.

Tror faktiskt att jag vill att 320 tar denna, då jag känner ludde kanske inte förstår vad jag menar med det jag skriver. Då han visat VÄLDIGT TYDLIGT på att han inte förstår sig på vad jag menar efter en diskussion i hans pm där han bara hittar på anledningar till att jag vara bannad. Rikigt surt att man motkämpar fusk på unive men blir bannad för detta. Tack för att ni tar eran tid att se över detta, Mvh cola

Jag vill även informera att jag står inte för något skantz har gjort jag har inte bett om att bli nämnd i montaget och jag vill inte bli det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka