Nekad coca cola | Ban Överklagan [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0001

Vem var det som bannade dig? Gaywi.G T R

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-03 072200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi åkte av en bro.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi var påväg till stan och då så börja bilen ryka så men vi körde på lite till så att vi skulle kunna stanna på ett ställe där ingen skulle av misstag kunna köra på oss. men från ingenstans så får vi punka och vi slirar av bron och jag kan inte kontrollera bilen sedan så rpar jag på mina skador och får ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är extremt felaktig då jag rpar på mina skador samt jag kör inte va bron självmant alltså ni kan kolla på klippet och lyssna man hör att vi får punka. Liksom hur fan kan jag ens få ban vi rpar på våra skador och de är ju inte ens meningen att köra av bron utan de är bilen som får punka och gör att vi slirar av bron.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/12HvGpYhUKNrhy/d1337sUiyQil?invite=cr-MSxxRmosNzIzOTY0NDks

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min senaste var att jag inte lagar med /me för jag trodde att man inte behövde de eftersom vissa staffs sa att man inte behövde men ja jag lärde mig de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget alls då de var bilen som slira av eftersom den fick punka och jag kunde inte styra den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej verkligen inte den är felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Efter vi har krockat rpar jag dessutom på mina skador skrivet en /sme medvetslös för tillfället tills min karaktär vaknar upp.

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka