Nekad coca cola | Ban Överklagan [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0001

Vem var det som bannade dig? Gaywi

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-03 072200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag enligt honom inte rpa på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde av en bro eftersom hjulet paja så slira bilen av bron vi slungas ner på marken sedan så skriver jag /sme Medvetslös och blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig då jag rpar på mina skador fullt ut jag skriver en sme och jag vette fan men irl så tror jag att man hade varit så rädd när man åker av en bro som är 40 meter upp i luften att man hade varit så rädd att man inte hade kunnat prata eller skrika så ja, sedan att vi hetsar i pm vet jag inte ens vad du snackar om jag frågar hur de var powergaming och då skickar du bara ett klipp på när man ser att vi åker av en bro, du visar inga som helst bevis på att vi inte rpa på våra skador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja min senaste var att jag inte lagar med /me för jag trodde att man inte behövde de eftersom vissa staffs sa att man inte behövde men ja jag lärde mig de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej asså helt ärligt jag är tyst då de först och främst är 07:00 på morgonen samt att i ett sådant läge när man flyger av en bro är man oftast i ett chock tillstånd och då kan man inte få ut sig ett ljud ens och sedan så kraschar vi och då skriver /sme medvetslös och då ska jag inte göra ljud då jag är medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej verkligen inte då den är felaktig och jag har skrivit hur allt var och de är en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

dessutom hade du haft ett längre klipp så ser man att vi skriver /sme osv
Du kan inte neka denna för edast en överklagan per 24h då du själv hänvisar mig en ny överklagan i pm
Dessutom så när man är medvetslös så pratar man inte och man ger inte ifrån sig ljud.
Och du har inte ens med hela scenariot eller vad man vill kalla de, utan liksom 2 sekunder efter de slutar skrev jag /sme Medvetslös så jag fattar inte vad de är jag har gjort fel.

sen har du inte ens bevis på när vi rpar du har kortat ner klippet så att man inte ser när vi rpar.

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka