Nekad coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#8753

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de fick in en anmälan på att jag och några till hade dupeat. Varför jag ens dupeade var nog pga att jag hade tröttnat på rpn vi blev stormade 24/7 av ett och samma gäng vi visade klipp hela tiden och inget hände vi var mitt i den här fasen eller vad man ska säga och då hittar ju en person denna dupe vid namn lallish vilket gjorde att vi inte behövde vara "rädda" för att förlora vapen vilket var väldigt skönt då man kunde ha lite mer friare rp och de är nog den främsta anledningen till de hela att man inte behövde oroa sig för vapen. Dock e ju de ingen bortförklaring såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo de var en fredag klockan var runt 18:00 jag hade gått med i ett gäng jag o polarn rullar runt i en bil och vi chillar mest vi skulle typ byta mask efter vi gjort de så åker vi förbi mekko och då kickas jag från gäng vcn och jag kollar då discord och ser att alla Unive discords är borta och inte långt efter blir jag bannad ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej då de var jag som gjorde fel i att dupea, som sagt jag hade väll tröttnat på rp då man bara vart nerskjuten hela tiden. Nu är de inte en bortförklaring för att förstöra för dig Philip320 och de andra spelarna, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag dupeade på din server och de kommer aldrig hända igen de kan jag lova dig. Sedan så hade jag varit tacksam för en andra chans då jag kan bättre än att dupea har i vanliga fall en bra rp enligt mig alltså försöker alltid att prata om ett problem istället för att bara skjuta vilket jag tror en del inte tänker på vilket kan leda till att andra tröttnar på rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja asså jag har varit bannad ett flertals gånger särskilt som icke medlem då detta var min första rp server och de var här jag lärde mig rpa och jag kunde inga regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter och struntat i att dupea och att istället rapporterat in dupen till en staff som kan föra vidare de till 320 eller att jag kontaktar Philip320 i pm bara och berättat om den och hur den fungerar. Nu gjorde inte jag detta vilket extremt dumt och idiotiskt jag skulle istället ha gjort detta istället för att dupea. Jag ångrar att jag dupea extremt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en del tex då att alltid rapportera in alla typer av buggar osv oavsett ifall de är dina kompisar som använder buggen. Jag har varit bannad i cirka 1 månad och jag kan säga att jag har testat ex antal rp servrar och ingen slår Unive de har skit tråkig rp och ett skit toxic community. Unive är ju tvärt emot man har alltid kul och de är nästan bara sköna personer på servern. Varför jag inte rapporterade in buggen tror jag är för att jag inte riktigt är personen som ja som de flesta skulle säga att "gola" ner personer vilket kan vara bra ibland men en nackdel ibland i det här ärendet är de i en negativ sak då man hade kunnat fixa buggen jag trodde väll att eftersom jag redan testat den att jag skulle bli bannad endå och då valde jag att skita i att berätta om den vilket var idiotiskt och jag ber om ursäkt för de och de kommer som sagt aldrig hända igen. Är verkligen ledsen för de som hände Philip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka