Nekad coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#8753

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dupeade vapen och pengar. Jag är verkligen ledsen för de jag gjorde Philip och jag ångrar de jag gjorde mot servern så jävla mycket, jag var helt cp skadad som gjorde detta ber verkligen om ursäkt. Jag är ledsen för att jag förstörde för dig Philip och spelarna för att jag var naiv och ville ha pengar. Jag vet faktiskt inte varför jag gjorde de då jag hade bra med vapen osv på servern och jag hade kul när jag rpa men jag var dum och gjorde de endå vilket jag ångrar som fan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo så vi började lördag dupeade då lördag söndag måndag inte tisdag inte onsdag men torsdag, på fredagen den veckan så var jag inne på servern och jag är inne och jag rullar runt jag sitter då i gäng vc där jag sitter deffad och åker runt i en bil med en polare sedan så blir jag kickad från samtalet och jag kollar dc då vart jag bannad från alla Unive discords jag inser då att jag har blivit bannad. Sedan så blir jag även bannad ingame sedan dess har jag spelat på lite andra servrar bara för att hålla upp rpn lite men de är skit tråkigt och har aldrig haft så kul som på Unive och har inte alls lika bra minnen som på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban då jag gjorde ett grovt regelbrott som var skit dumt att jag begick. Jag ber verkligen om ursäkt och jag kan lova ifall jag skulle få en ny chans så kommer de aldrig hända igen och jag kommer bete mig på servern. Jag visste ju egentligen att de var fel och jag fick en känsla utav att jag kommer blir bannad men dum som jag var så fortsatte då de flesta jag spelade med använde den så jag tänkte inte så mycket när jag använde den vilket jag ångrar skit mycket och som sagt jag ber så mycket om ursäkt Philip och de andra spelarna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming som icke-medlem typ och suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hoppat support och försökt fixa buggen och då hade de inte gått så långt eller så hade jag kunnat kontakta en staff via pm eller liknande. Detta har jag verkligen tagit lärdom utav då de verkligen kan hjälpa så att de inte eskalerar som de gjorde nu då tyvärr. Eller ås hade jag bara kunnat undvika att använda den då de är onödigt och man vinner inget på de även hur mycket pengar eller vapen man får.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt jag har ju lärt mig hur viktigt de är att man rapporterar in ifall man hittar en bugg eller glitch vad man nu vill kalla den och att också rapportera in de som använder den oavsett ifall de är en polare eller inte. Men sen visste jag ju egentligen att jag gjorde fel vilket var verkligen dumt då man bara får ban tillslut även hur kul de är när man väl gör de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka