Nekad coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#8753

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dupade pengar vilket var jävligt dumt jätte onödigt för jag vet att ´man inte kommer långt genom att fuska jag ber om ursäkt för att jag förstörde för dig 320 och till alla andra jag förstörde för, jag har en karaktär jag jobbat på jätte länge och jag vet att om man fuskar kommer man ingenstans och jag visste även från början att genom fusket skulle bara en sak ske och det var att jag skulle bli bannad vilket jag blev och jag förtjänade det men allt jag ber om är att få en chans till jag har gjort en riktigt dålig sak och det vet jag men i framtiden kommer inget sånt här ske och jag kommer vara seriös framöver i rpandet. .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några till hade dupat pengar i cirka 3 dagar ksk kommer inte riktigt ihåg men nått sånt men iaf vi dupade och jag vet faktiskt inte vad meningen med det var för jag hade redan vapen och bilar och allt det där så jag förstörde bara för mig själv men iaf vi dupade iaf sen efter några dagar så börjar ju folk bli misstänksamma vilket är förståligt även som vi hade dom pengarna vi hade sen en dag så var jag borta från servern och jag vill bara att du ska veta detta 320 att ifall jag blir unbannad kommer nått som detta aldrig ske igen. om jag får en chans till så kommer jag ta vara på den och göra det rätta för mig och med det sagt så kommer jag verkligen ta chansen seriöst och inte lalla bort den om jag nu får en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel och det vet jag och jag vet även att man inte tjänar nånting på att fuska vilket jag gjorde så jag förstår helt att jag blev bannad och jag vill be om ursäkt till dig philip för att jag förstörde så mycket för dig och ekonomin i servern jag vill även be om ursäkt till alla som spelade just då när jag dupade för jag fattar att det förstörde en hel del för er också och en sån sak kommer inte ske igen. jag har lärt mig även om jag visste att det var fel från första början men som sagt det kommer verkligen inte hända igen och om jag får en till chans kommer jag ta vara på den det kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ powergaming när jag var icke medlem då jag inte kunde reglerna och krocka med bilen hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda skulle vara att inte dupa överhuvudtaget för det blir så tråkigt för alla spelare men dels vet jag även att fusk leder ingenstans. jag skulle även tagit kontakt med någon högt uppsatt och berättat för en staff att det förekom duping på servern och hur man gjorde de så man så snabbt som möjligt skulle få bort det från servern, men istället valde jag att använda mig utav dupingen vilket var det sämsta beslutet jag kunnat ta så igen vill jag be om ursäkt till alla jag har förstört för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jo dock så visste jag ju att de var ett regelbrott från början vilket var jätte dumt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka