Nekad coca cola | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? zilver1925

Vad är ditt Hex:ID 11000014536f34e

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan sedan är jag ute med några polare oftast sedan efter de så drar jag hem äter sedan så spelar jag från 19-23 typ och detta är då vardagar sedan på helger kanske mellan 20:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1077036387263578242/1184540255509033030/image.png?ex=658c5814&is=6579e314&hm=b3faa47b88aa0d02277cb6effb8ec56f7f5114f0d1e0d4f07b8a7f45f2cdfaaf&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja man är helt enkelt en normal medlem med lite extra ansvar tex så som att vägleda nya spelare på servern genom att tex kicka dem ingame för att dem gör något fel för att då lära dem osv. Men som sagt man är en helt vanlig medlem med lite extra ansvar men man ska fortfarande rpa normalt då dina perms är till för att underlätta för staffs men även kunna hjälpa till ifall tex en lallare kommer och vdmar alla i ett scenario då kan du ju ressa alla och banna lallaren och sedan fortsätta scenariot.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vill kunna bidra med något till servern känner att jag inte riktigt har tid för att vara staff men vill fortfarande kunna hjälpa till och då känner jag att servervakt är en bra roll att börja med. Vill även kunna göra det lättare för staff så att dem kan fokusera på större saker än att banna en lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder rollen till sin egen fördel helt enkelt. Ett exemepel kan vara att jag ressar efter jag har dött i en skottlossning eller att jag bannar någon som rånar mig.

Tillbaka