Accepterad cobisyes | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cobisyes

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198345036483/

Ditt Hex-ID: 76561198345036483

Vad är din discord tagg? cob#1789

Vem var det som bannade dig? Krabban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-21_011636849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lall och grov vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis lallade runt i området nära torget. Efter ett tag hittade vi en övergiven polisbil som var odödlig (den gick aldrig sönder.) Jag satte mig i passagerarsätet och vi körde fram och tillbaka över och på allt vi såg tills vi båda blev bannade. Från början var den inte permanent men jag fick ett dm av krabban att han ville att jag skulle in på support kanalen i discord. Eftersom det var sent på natten orkade jag inte och gick och sov. Dagen efter var jag permanent avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I grund och botten var det mitt fel. Unive är inte en server för lall och jag borde ha respekterat reglerna. Och grov vdm är ett grovt brott eftersom den förstör för alla andra spelare. I stunden var det kul men när man reflekterar scenariot så är det inte lika kul. Dock kontrolerade jag inte fordonet då jag satt i passagerar sätet. Jag borde ha hoppat ur bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lallat väldigt mycket under servens tid, speciellt i början men jag har försökt förbättra mig. Jag har lärt mig en läxa av dessa bans, speciellt perm bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Främst skulle jag inte ha lallat men jag borde hoppat ur bilen innan föraren började vdm:a.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Bannen var väldigt länge sedan då jag blev bannad cirka slutet av Augusti 2022. Under denna tiden har jag reflekterat mycket. Många av mina vänner har börjat köra unive igen och jag skulle tycka att det skulle vara kul att komma in och rp:a igen på Sveriges bästa FiveM server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Vill inte se att detta händer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka