Nekad coaperio | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juicy.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? moumra.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Casper Nord var en 14 årig kille med ett osedvanligt glatt sinne. Hans liv var fyllt av äventyr och spännande ögonblick, och varje dag var en möjlighet att utforska det okända. Han föddes och växer upp i en liten by, där människorna kände varandra och där grannskapet var som en förlängning av familjen.
Redan från en ung ålder visade Casper ett intresse för att upptäcka världen omkring honom. Han älskade att vandra i skogarna som omgav byn, lyssna på fågelsång och känna doften av tall och löv. Hans ögon gnistrade av nyfikenhet, och han drömde om platser långt borta och äventyr som väntade på att upptäckas.
Casper hade en passion för att berätta historier. Han kunde förvandla de mest vardagliga händelserna till magiska berättelser som fångade lyssnarnas fantasi. Byborna samlades ofta runt lägerelden på kvällarna för att höra Casper berätta om sina resor och de underbara platser han hade besökt. Hans ord målade bilder i lyssnarnas sinnen och inspirerade dem att drömma stort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill få en bra RP och inte sprida negativitet och bara sprida positivitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för Rpn och inte för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna, ett exempel på en regel jag anser vara mycket viktig är att ta ansvar, bidra och respektera alla samt hjälpa till att utveckla servern för allas nöje

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlem förut men den blev indragen för jag har inaktiv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka