Accepterad CO28 | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CO28

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: CO28

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198213346611

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? CO_28#9901

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Didrik Nilsson hade en tuff bakgrund med misslyckanden i skolan och hårt hemma. Han blev insatt i foster familjer, men flydde alltid vidare. Han hamnar tillslut på gatan och finner intresse för street racing. Han utvecklas som bilförare och vinner mycket pengar på vägen. Efter år av körande är han med om en stor krasch vilket gör honom ekonomiskt instabil då han inte kan vinna pengar i street racing. Han letar runt efter nya jobb och hittar multistaden där han blir bil mekaniker.

Min karaktär är nu runt 25 och har fortfarande stort intresse för street racing och bilar överlag. Han är skön att hänga med och är snäll mot alla som är snälla mot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan bidra med många roliga och seriösa scenarion. Jag kan uppföra mig och vissa respekt mot andra. Jag har även noggrant läst igenom reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att jag länge velat vara med i en svensk rp serven och tyckte att denna lät perfekt för mig och min nivå av rp.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 10 timmar ungefär.

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av en vän som sa att denna var den bästa rp servern han känner till.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka