Nekad cnbfgjbjghr4 | Medlem ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cnbfgjbjghr4

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? skrrpapapapa#7293

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan han har haft en bra uppväxt mycket pengar och bra skola men hans mamma är alkolist. Jan är 21 år gammal nu. Han gillar sport samt bilar och en stor del av hans liv är poliser. Han har drömt om att jobba hos polisen han kan ochså väldigt mycket om polisens jobb och grejer. Hans pappa är miljonär. Jan gillar ochså att mecha och hålla på med bilar som tex renovera en bil, Trimma den, han kan väldigt mycket om bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och välutvecklad RP När jag kör rp vill jag få det så seriöst som möjligt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från youtubers som tex COSMO, och vänner!

Nekad, Utveckla mer om karaktärs beskrivningen! Du får ansöka igen om 12h.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka