Nekad cmd | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmd

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? tot4935

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bakgrund Kevin Andersson föddes och växte upp i Malmö. Hans föräldrar kom från olika bakgrunder, vilket påverkade hans uppväxt på flera sätt. Hans pappa var från USA, närmare bestämt Austin, ett område i västra Chicago känt för sin höga kriminalitet. Trots de tuffa förhållandena lyckades Kevins far skaffa sig en utbildning och samla ihop tillräckligt med pengar för att flytta därifrån. Han valde Malmö som sin nya hemstad och bosatte sig i ett enkelt men funktionellt hus med en våning och tillräckligt med rum för en familj. I Malmö träffade han Kevins mamma, som var född och uppvuxen där i flera generationer. De byggde ett lyckligt liv tillsammans och fick en son – Kevin. Hans uppväxt var relativt vanlig, men hans pappa var mycket strikt med regler, kanske för att se till att Kevin inte hamnade i samma livssituation som många i Chicago. Trots detta var Kevin precis som de flesta andra barn – nyfiken, busig och socialt begåvad. Redan i tidig ålder hade han lätt för att få vänner, men detta ledde också till att han hamnade i fel umgänge. Under högstadiet drogs han in i en hemlig kriminell bana där han och hans vänner begick personrån och inbrott. Han förstod dock under jullovet att han var på väg att gå en farlig väg – en väg hans pappa gjort allt för att undvika. Med insikten om att han behövde en bättre framtid började han fokusera på sina studier. Trots sin tidigare vilsenhet lyckades Kevin precis få tillräckligt med meritpoäng för att komma in på det gymnasieprogram han ville. Under gymnasiet höll han sig borta från problem och skötte sina studier utan att göra något som kunde försämra hans betyg. Framtidsplaner Efter gymnasiet valde Kevin att göra lumpen, då han alltid haft ett stort intresse för det militära. Under sin tid i det militära utvecklade han disciplin, styrka och en djupare förståelse för vapen och taktik. Han insåg dock att han inte var intresserad av att följa regler hela livet – han ville ha makt, pengar och respekt. När han kom tillbaka till Malmö efter lumpen stod han vid ett vägskäl. Istället för att söka ett vanligt jobb återknytte han kontakten med gamla vänner från sin ungdom. Hans erfarenhet från det militära gjorde honom värdefull inom den undre världen, och han blev snabbt en betrodd person i en växande kriminell organisation. Han började som indrivare men avancerade snabbt till att organisera större rån, vapensmuggling och narkotikahandel. Kevin blev snart en aktad och fruktad figur i Malmös kriminella kretsar. Han hade allt han tidigare drömt om – pengar, inflytande och en lojal grupp av män under sig. Men med makten kom också faror. Polisen började få upp ögonen för honom, och rivaliserande gäng såg honom som ett hot. Nu står Kevin inför en avgörande framtid – ska han klättra ännu högre i den kriminella världen, eller inser han för sent att det bara finns två slut på den vägen: fängelse eller döden?

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag kan bidra med en rolig och social rp då jag också har lite över 1000 timmar på fivem inom rp på andra servrar så skulle jag vilja få bevisa att jag inte är som alla andra spelare och få hjälpa dom nya spelarna och så klart andra spelare på servern så dom kan få en rolig rp och en social rp.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det menas med att man ska spela för att motparten ska få ha ett roligt scenario och inte alltid spela för att vinna scenariot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har inte spelat på unive på något år nu så jag kan inte ens komma ihåg det ja har gjort men vad ja vet om är att ja absolut inte alltid har varit en bra spelare utan förut så hamnade ja med fel spelare som sen led till att ja började bryta regler som ja nu i efterhand ångrar grovt och skulle bara vilja komma tillbaka till unive för att kunna få rpa på en bra server igen och få visa att ja inte är samma spelare som ja en gång var.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man skall spela för att motparten ska vinna och ha ett roligt samt socialt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har blivit bannad många gånger men har lärt mig mest av min perma ban jag fick senast då jag var en problem spelare och spelade med fel sorts människor som gjorde att jag tog dåliga beslut och bröt mot serverns regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,Rdm,Nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: 2 hittade discord konton du ansökt till medlem

Du får ansöka igen om 48h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka