Accepterad cmail | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,361
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad är ditt discord namn? cmail666#8371

Vad är ditt födelsedatum? 19 april 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter liam bengt eoch är uppväxt i göteborg. han har alltid varit intresserad i fotboll och bilar. hans pappa har haft en egen verkstad och liam ska ta över den när hans pappa dör. liam har haft en svår uppväxt med många mobbare runt sig. men han har kämpat igenom de svåra tiderna genom att hålla på med bilar och titta på fotboll. hans mamma dog när han var 4 så liam har alltid behövt leva med sin pappa. men som sagt har liam haft en svår uppväxt då han var mobbad för hans mamma var död. han har haft tankar att gå med i kriminella gäng osv. men hans pappa har alltid övertalat han att kriminallitet är aldrig den rätta vägen i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en stark rp nivå samt en rolig rp. för mig är det viktigaste i rp att både parter ska ha kul i ett scenario. men också så ska man hålla sig till reglerna så det blir kul för de andra som spelar tex suntförnuft som är den viktigaste regeln. man ska alltid rpa med suntförnuft och alltid tänka på om den andra partern också har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla sam deltar i ett scenario ska ha roligt och inte bara en part. tex så ska man inte bara börja gråta om man förlorar en skottlossning man ska kunna ta att förlora ibland. om man är en spelare som kan ta en förlust så är man en bra rpare och då kommer båda parterna ha kul.

Hur hittade du Unive? kompisar och youtube

Senast ändrad:
Tillbaka