Nekad cmail | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,356
Reaction score
482
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831713353/

Ditt Hex-ID: 110000133f13c49

Vad är din discord tagg? cmail666

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han bannade för att någon skickat in en bild på min discord där jag varit customer på deras discord från i julas. jag köpte fusket under tiden jag var pbanad från unive för något helt annat. jag tyckte fivem inte avr roligt utan unive då det är den servern jag spelar på.. alttså jag köpte fusket för att lalla på centic och amerikanska servrar under tiden jag var bannad. jag har aldirg och skulle aldirg använda fusk på unive. det är omöjligt att jag kan ha använt tz på unive då ett av era anticheat som heter hala har detectad det vilket jag aldirg blivit bannat av. jag dör mer än vad jag dödar så helt omöjligt att jag har använt fusket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingenting. fick en tagg i dc sen försvann mina roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. japp den är felaktig. alla bevis jag fått se så är inget på mig bara bilden att jag är med i deras dc :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många men nästan alla gamla. jag e grön spelare som bidrar med bra rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag har inte fuskat på unive. fattar inte varför jag skulle göra det. hade super mycket att förlora så det hade ju varit skit dumt att fuska. jag hade ped, krim, importer så det är helt stört att jag skulle fuskat

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vill verkligen börja köra igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka