cmail | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666

Ange ditt födelsedatum 19 april 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag spelar på unive mycket av dagen med kompisar. jag ska inte resa bort i sommar bara ute med kompisar men jag kommer vara hemma i svergie hela sommaren så min aktivitet kommer vara bra då jag spelar mycket unive med vänner. jag är inne ungefär 5 timmar om dagen och rpar det kan också bli mer än 5 timmar men jag har också ett liv utanför unive så kommer inte rpa hela dagarna men jag kommer rpa mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev först medlem november 2021 men i år 12 juni

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1122636320888586341/1125749209598001172/image.png senaste ban 28 november 2022

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en uppgift att vara med och hålla rp nivån bra. staffs kan inte se allt och alla därför är servervakter perfekt för de hjälper staffs att rensa spelare från servern som inte ska vara där alltså folk som bryter mot regler. så servervakter har en ganska stor uppgift i rpn. man ska alltid försöka få rpn så hög som möjligt genom att banna eller kicka folk som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker om att hjälpa servern att få bättre rp nivå. jag gillar själv att rpa men hatar när det kommer idioter och förstör rpn eller bilar som folk lämnat på platser som texx om sin bil ligger upp och ner vid prien garaget där man tar ut bilarna så bara lämnar folk bilen så kan man ej flytta på den då är det skönt att någon kan dva den.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är att man använder sina krafter på fel sätt tex i en stormning så har man på toggleid som gör att man ser vart folk är genom väggar samt om man dör i en skottlossing så revvar man sig själv och fortsätter skjuta. sv abuse är väldigt förbjudet och kommer leda till perma ban.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka