cmail | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666#8371

Ange ditt födelsedatum 19 april 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? eftermiddagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bannad 21 gånger många gamla inte varit bannad på 4 månader nu

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en person som underlättar för alla staffs tex att banna dem som lallar om staffs inte ser eller kicka folk som förstör eller att dem dvar bilar som står ivägen förscenarion så en sv är en som underlättar för staffs samt hjälper servern med sitt bä'sta att bli bra

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag är väldig kunnig med kommandon då jag har varit staff nyss samt astt jag är riktig duktig på att hjälpa servers på ett bra sätt då jag fixar och underlättar för staffs då dem har riktigt mycke att göra och inte kan se allt så jag är här för att undelätta för staffsen och birda med att göra en bättre server

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en sån som är modig och vågar ta beslut

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption är om man tex tar ut pengar ur kassan sv abuse är när man använder sina krafter för dåligt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka