cmail | Ansökan till Servervakt [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666#8371

Ange ditt födelsedatum 19 april 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv på unive ungefär 6 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev först medlem november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga bild just nu då jag ej är hemma men har 10+ men många är gamla och felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rpa normalt och inte leta problem på samma sätt som en staff då servervakt ska banna eller kicka då dem ser någon göra fel under rpandet så sv ska inte bara banna och kicka men dem ska också dv bilar som står i vägen och sånt men dem ska igentligen rpa normalt bara om dem ser något fel kan då kan dem banna eller kicka.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv då jag känner att det kan behövas då helpers kan inte vara överallt och kicka eller banna dem som gör fel så vi är här för att undelätta det för staffsen då dem har mycket att göra samt inte kan vara överallt så jag vill bli sv för att jag vill hjäpa servern med att få den bästa rpn och vill också underlätta jobbet för staffsen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en korrupt sv är att han abusar sina krafter som tex han dör i ett skott scenario och sen revivar sig själv för att kunna fortsätta så deras gäng vinner och det är helt onödigt att göra så för vi tillåter det ej och du blir borttagen från unive

Senast ändrad:
Nekad,
Utveckla dina svar. Servervakt är något som kräver att man är en väldigt mogen person, utvecklar du mer så kommer jag kunna bedöma lättare om du är lämplig eller ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka