cmail | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666#8371

Ange ditt födelsedatum 19 april 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. är inne på unive minst 3 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev först medlem november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga bild just nu då jag ej är hemma men har 10+ men många är gamla och felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rpa normalt på tex piren och sälja bilar men om dem ser någon på piren göra fel och ingen staff ser så kan dem använda sig av /svban eller /kick det underlättar för staffsen på servern som inte kan se allt som händer så. vi ska heller inte bara gå runt och leta problem men vi ska banna eller kicka ifall vi ser ett regelbrott i rpandet. men är vi mitt i ett scenario så ska vi vänta med att banna eller kicka tills scenariot är över då kan vi banna eller kicka personen som gjorde regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag vill underlätta det för alla staffs då jag vet hur jobbigt det är att vara staff då jag har varit helper liksom vi kan inte se allt så jag vill bli just servervakt för att jag vill hjälpa och stötta servern men jag vill också underlätta allt som staffs inte ser så att unive blir en bra plats för alla för då blir det mycket roligare att rpa när ingen ska hålla på att förstöra för någon förstör så blir det tråkigt att sitta och spela unive men när allt går bra utan folk som beg¨år regelbrott så är det mycket roligare att spela.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en korrupt sv är att han abusar sina krafter som tex han dör i ett skott scenario och sen revivar sig själv för att kunna fortsätta så deras gäng vinner och det är helt onödigt att göra så för vi tillåter det ej och du blir borttagen från unive då detta är ej tillåtet och då är du bara en jävla idiot
 
Senast ändrad:
Jag ger dig en chans om du har blivit blackad men vill inte se något dumt cmail!
 
Vidare, du har 48 h på dig lycka till :)
 
Tillbaka
Top