Inaktuell cmail | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,358
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666

Ange ditt födelsedatum 15 april 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag vill hjälpa unive att få rolig rp. genom att ge mig medlemskaps ansvarig kommer jag kunna ta in kompetenta personer med bra rp. sedan kommer jag ta bort de som inte är kompetenta och bara lallar. jag gillar att se en server utvecklas på alla sätt. jag vill hjälpa till då detta områden kan bli inaktivt men just nu är det väldigt aktivt och jag hade jätte gärna velat vara en del av detta goa team.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är kompetent och kunnig. jag är trevlig mot folk och är väldigt social. jag gillar att lära känna nytt folk samt att hjälpa andra. därför tycker jag detta område är väldigt bra då man får prata med mycket människor och hjälpa en hel server genom att ta in nya medlemmar. jag tycker detta områden är väldigt viktigt och många ser ner på det och vill hellre bli staff. jag tycker tvärtom jag tar hellre detta område då jag kan hjälpa servern med nytt folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska ha en lugn och trevlig ton och om personen börjar bli hetsig så ska du dra bort dem från samtalet istället för att fortsätta bråket. man ska alltid vara professionell så de nya medlemmarna känner att denna server är bra och de tar detta på allvar så rpn kan bli så bra och rolig som möjlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker att det ska vara en ära att får vara medlem på unive. det är en sån stor server och du får vara med att spela på den som medlem. så jag ska försöka göra så att de nya medlemmarna tar det som en ära och inte slarva bort den,

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna rpa
kunna reglerna
trevlig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att vara seriös och ta detta på allvar samt vara aktiv

Hur ser din aktivitetet ut? minst 3h per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka