cmail | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,361
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666#8371

Vad är ditt hexid? 110000133f13c49

Ange ditt födelsedatum 15 april 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill underlätta för staffsen samt göra ett jobb för servern då jag gillar att hjälpa till och göra unive till en bättre plats och det kommer vara mitt största mål med att vara medlemskaps ansvarig för att jag älskar verkligen att hjälpa till och vill bevisa det och bis att jag kan ta i från mig från isstagen jag nyss gjort så jag hoppas att philip väljer mig då jag kan detta bra för jag har så mycket kunskaper genom staff och medlemskap då jag varit staff och medlemskaps ansvarig så ni ska ta mig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska väja mig för jag har mycket kunskaper då jag varit medlemskaps anvarig förut samt att jag varit helper så jag skulle passa perfekt för mina bra kunskaper men samt gillaar jag att träffa nytt folk samt att jag vill hjälpa servern att bli super bra så jag tycker att ni ska välja mig för jag kommer inte besvika er då jag kommer jobba som en gris för att jag vill göra någon nytta till servern och inte bara vara någon som tittar på jag vill verkligen varra till nytta på servern så därför ska ni ta mig för jag har sånt kämpar glöd

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk med en bra attityd och ska alltid vara så proffsig sätt så dem nya får ett bra start till servern men man ska alltid vara trevlig och snäll för att dem skulle vlija stanna kvar och vi kan få en bättre rp och nytt folk till unive så det hade varit riktigt bra så man ska alltd vara proffsig på jobbet och veta vad man gör och inte för då tycker dem nya att detta är en proffisg server med proffsiga staffs

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja påverka betydelsen att vara medlem på unive genom göra det proffsigt så att dem nya får det bra här på unive och visa att det är en ära att spela här och alla är snälla och tgrevliga så dem verkligen vara kvar på unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag vill att en person som ska bli medlem ska vara mogen bra på rp kunna vara aktiv på unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska kunna bete mig och vara 100% seriös och inte bara lalla som medlemskaps ansvarig för ifall jag blir utvald så kommer jag ta detta väldigt seriöst och att alltid vara trevlig.

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer fösöka hålla mig aktiv 3h eller mer per dag som medlemskaps ansvarig

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nepp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Välkommen till MA-teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka