cmail | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cmail

Välkänd Medlem
Meddelanden
4,356
Reaction score
482
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? cmail666

Ange ditt födelsedatum 19 april 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? det som får mig att söka till just forums mod är för jag vill hjälpa staffs att göra forumet rent och fint då jag vet att de har mycket att göra så därför kan jag ta ansvaret att hjälpa till på forumet och lösa trådar som ligger fel eller andra saker som behövs hjälp med. som staff vet jag att man kan ha mycket att göra därför kanske man klickar lite för fort och lägger tråden fel och då kanske man inte märker det. därför vill jag bli forums mod för att hjälpa med exakt sånt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja fr att forumet ska se rent och proffsigt ut.

Får en ansökan vara kopierad? nej en ansökan ska man alltid skriva helt själv och om man nu kopierar kommer man bli nekad för plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? ja tex finns det en massa gamla trådar som är gjorde och aktuella av folk som inte ens spelar på servern längre eller bara är helt inaktiv

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville helt rent. inga trådar som ligger fel. inga inaktiva trådar.

Hur ser din aktivitetet ut? kommer vara aktiv varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka