Accepterad Clythe | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clythe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Clythe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198245621408

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Huugo#1251

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är normalt glad och trevlig mot människor men kan bli sträng och lite smått dryg när folk inte gör som man ska eller när han blir väldigt arg. Han älskar motorer och umgås mest med vänner som delar samma intresse. Han är 22 år gammal och lever i en lägenhet tillsammans med sin bror. De gör väldigt mycket tillsammans och finns alltid för varandra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har bra RP och kan bidra med flera olika roliga samt seriösa scenarion. Jag har också erfarenhet som b.la polis på andra FiveM-servrar och vet hur allt går till. Jag hjälper också nya spelare med frågor eller liknande om servern. Jag är väldigt öppen mot alla och lätt att handskas med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern eftersom jag tycker det är den mest professionella och aktiva servern på FiveM. De andra svenska servarna är bra men denna är något helt annat.

Hur många timmar har du på FiveM? 62h

Hur hittade du Multistaden? Från en vän.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, tror det var 2 eller 3 gånger på Multistaden men det var när jag var väldigt ny på FiveM. Inte på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade tidigare på BetongenRP men den stängdes ner i 1 månad. Valde att uppgradera mig lite till multistaden istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka