Accepterad Clythe | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clythe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Clythe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198245621408

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hugo

Vad är din discord tagg? Huugo#1251

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de kom in mitt under scenariot utan att fått reda på vad som hänt innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min bror höll upp armarna i luften för att ordningsvakterna sade så. Plötsligt när vi går mot väggen skjuter ordningsvakten skjuter tazer på min vän och det blev en rätt hetsig situation där han råkade tazera sin kollega. Sedan när min bror låg ned fick han en tazer i sitt huvud varpå jag slår denna ordningsvakt. Vad jag tror är att Staff medlemmen kom precis innan jag slog ordningsvakten och då förstår jag självklart att det ser ut som FailRP. Jag gjorde det för att inte min bror skulle få fler tazrar i sig när han låg ned och skrek.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Jag skrek först att ordningsvakten skulle sluta skjuta på min bror som redan låg ned varpå han inte svarar och skjuter igen i huvudet. Därför svarade jag med att slå bort ordningsvakten för att min bror inte skulle dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var helt ny på FiveM och inte visste om de regler som fanns. När jag läst på om de reglerna så har jag kunnat spela helt felfritt. Men det blev några i början när jag inte RP:a så jättebra. Men nu har jag tagit lärdom av det, läst reglerna och vet vad som gäller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stå och titta på när ordningsvakten tazrar min bror som ligger ned på marken i huvudet gång på gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att våld inte är lösningen till problem. Hade varit bättre om jag ringt polisen eller liknande istället för att tagit med våld. Förstår själv att det kanske inte är super realitiskt men det var det i detta tillfälle då han skjöt flera gånger mot någon som redan höll på att dö.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka