Accepterad clunken | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

clunken

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Valfridsson

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2002

Vad heter du på discord? Clunken#8361

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan varje dag 13:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle blivit servervakt så skulle jag hjälpa serven med att få bort lallare och folk som håller på att trollar runt ovasätt om dom är mina polare eller inte. serven kommer alltid gå förre polare så att rp nivå ska kunna höjas på serven. kommer alltid ge folk förvarningar innan man kickar och sv-ban, brukar även vara ofta och kolla på piren och torget när jag inte har nått annat att göra. tycker även att jag jag har koll på alla regler så jag vet vad man får göra och inte, tycker även det är roligare att försöka lära nya spelare med hur rp ska fungerar, kommer även klippa varje gång jag skulle lägga en sv-ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag lägger ner runt 13 timmar per dag och vill kunna hjälpa serven att få bort lallare och folk som trollar runt som förstör för serven. ta rp mycket seriöst och tycker det är tråkigt när folk ska trolla runt och kunna öka rp nivån, vill själv kunna hjälpa till istället för att man ska behöva skriva en report varje gång nån trollar,

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer kunna hjälpa till med att få bort trolls och försöka få serven till ett mer seriöst rp nivå kommer även kunna dv:a bilar som står opassande tex om dom står mitt ivägen. kommer också försöka ge vaningar innan man kickar så dom så kan kan lära sig

Varför ska just du bli servervakt? jag spelar väldigt mycket timmar per dag och då kan jag hjälpa till väldigt mycket vill försöka hjälpa staff teamet så mycket jag kan men endå rp själv, vill även få bort folk som inte vill ta rp seriöst och trollar runt och så slipper man skriva report så högre staff behöver lägga enegi på det

Varför vill du bli servervakt? vill kunna gör skillnad för serven och hjälpa staff teamet så dom kan lägga sin tid på bättre saker så man slipper skriva en report. vill bara göra unive till en bättre och roligare server för alla och tycker själv att jag har tillräcklig bra rp för att vara servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan nog dom viktigaste /revive (id) /Kick (id) (anledning) /toggle Id /svban (id) (anledning) /dv

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans blev bannad för 7 månader sen och sen för powergaming för typ 2 veckor sen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka