Nekad ClumpyTurkey | Whitelist ansökning [brillmuppen][Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ClumpyTurkey

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bacon123321BA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mårten

Vad är ditt discord namn? Chicken Chaser#3876

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karkatär består av erfarenhet från tidigare fiveM servrar. Har ej spelt på nästa 1,5 år och vill komma tillbaka till five m och hittade denna servern och tänkte ge det en chans till. jag är 18 år och känner mig tillräkligt mogen för detta som vissa kanske inte är som jag märkt på vissa servrar. mina intressen är snickeri och bilar älskar snabba bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare erfarenhet från fiveM och hade tänkt denna gången testa någont nytt som tex maffia eller något liknande har varit polis och massa annat innan. har oclkså spelat på mc servrar som innehåller lite rp och mer sariöst spelande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistatd för att jag gillar både roleplay och gta och mest dom coola bilarna i spelet.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom five M server listorna och ni hade många spelare och tänkte att jag kunde bli en an dom

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en rolig upplevelse med rp spelet och alla bilarna så käna massa pengar och kanske maffia eller nåt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen server spelar jag på nu har haft en låång paus och spelat warzone och cs så dett blir min första server på länge!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka