Accepterad Clujj | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clujj

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? clujj.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Larsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig,seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Filip växte upp i en ganskafattig familj, vid ung ålder så blev han mobbad men var även väldigt respekterad av många. Filip har väldigt mycket vänner och har alltid nått att göra alltså nästen till aldrig ensam. Vid 15 års åldern gick filip och vart lite krimenell och beckna. Filips föreldrar försökte stoppa han men han fick bo hos sin nära vän Abdi. Filip och Abdi är väldigt nära varandra och gör allt tillsammans. Filip fyller 21 år och Abdi festar med Filip. Abdi tragiskt nog blev skjuten i halsen och avlider av sina skador. Filip har många tankar och vet inte vad han ska göra med sitt liv, tills han får upp på tiktok att unive staden finns och det finns mycket jobb möjligheter och massa nya vägar. Filip tänker att hans mål är att skaffa sig en fin bil och en villa och ett stabilt jobb. Tanken är att fillp ska bli polis eller väktare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt unik och rolig karaktär som jag tror många kommer att gilla. Har många framtidsplaner som jag ser i fram emot. Men jag kommer bidra med en social rp och väldigt hög rp nivå, samt rolig rp och långa scnarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela så att både parter ska ha kul, inte bara en part. Som t.ex inte pitta för sin egen vinning eller ta den snabbaste abuse bilen under ett rån så inte polisen har en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja nån gång och minns ej men lärde mig att det ej ska ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta Gaming är att man tar information från ooc till spelet/ingame som t.ex snacka discord med sina polare och säger kom hämta mig torget och din polare gör de. De är ett exempel. Suntförnuft är att man ska tänka realistiskt som t.ex kan jag utföra detta irl? och liksom man ska tänka till en extra gång innan man utför det. sen Fear rp = Du är inte rädd för ditt liv t,ex under pistolhot då ska du lyda det dom krimenella säger

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det, vill bara ha så kul som möjligt på servern

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Du beskriver någon som heter Filip men din karaktär heter Adam?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Du beskriver någon som heter Filip men din karaktär heter Adam?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jaha oj nämen jag tog min gamla ansökan, men det ska vara filip född 2000-02-20

Iallafall filip satsar på en karriär från det dåliga livet till det bea livet hans hopp i staden är att bygga kontakter och bra relationer med andra laglydiga personer därefter ansöks in till polisen eller som väktare. Filip har som sagt haft en tuff bakrund men på nått sätt ändå klarat det och älskat att hjälps till, han har hjälpt vänner med pengar mat etc filip har även hjälp hemlösa personer med mat kläder osv när han var en becknare. Filip vill nu ta nästa steg i staden och få bättre liv där han kan utbilda sig till polis och därefter etablera sig mera i staden. Filips tankar är att försöka komms så långt som möjligt inom polis yrket och ta sig så långt som möjligt i stadeb unive hans tankar är att köpa hus bilar och träffa massa nya bra vänner livet ut, filips tankar är att utbilds sig vidare sen i livet efter några år i poliskåren han vill nämligen isåfall utbilda sig vidare till helikopter pilot inom polisen.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka