Accepterad Clownis! | Medlem ansökning [Caprio] [.Lindberg.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clownis!

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Eddy!

Vad är ditt discord namn? clownis🍧#5021

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kayye Palovic och är 20 år gammal alltså 02a. Han är en väldigt trevlig och omtänksam person och har många erfarenheter inom kriminella livet. Han har haft många gäng i tidigare städer som heter t.ex dödspatrullen, shottaz, crips och så vidare. Kayye bestämde sig för att flytta till en ny stad eftersom han blivit misshandlad och mord hotad att lämna stan. Så Kayye bestämde sig för att lyssna på de kriminella och flytta. Kayye nästa stop var Unive staden som han har ett fint hus i och ett fint garage. Kayye har inga vänner än så länge men han ser fram emot att få lära känna så många som möjligt. Kayye hade en fv i den förra staden. Dem hade inga ungar men ville ha, dem lyckades inte få barn och därför bestämde sig föra att skita i det. Kayye hamnade i ett bråk med sin fv eftersom han hade tagit med sig droger hem. Anledningen till att hans fv fick reda på det var för att när han kom hem var han väldigt hög eftersom han hade dragit en lina precis utan för lägenheten. Kayye var hög och därför ville ha en till lina. Så han bestämde sig för att ta en lina. Men eftersom Kayye var så hög så tänkte han it att han var hemma så han drog en lina precis framför sin fv och därför bestämde hon sig för att lämna Kayye. Kayye bestämde sig för att skaffa ett nytt liv och flytta därifrån. Kayye hade fått tips sen långt tillbaka att flytta till en så kallad stad Unive staden. Kayye kollade upp staden och bestämde sig för att besöka den. Kayye tyckte om staden, naturen, kulturen och människorna så han bestämde sig för att flytta dit. Kayye hade som tur väl sparat pengar sen långt tillbaks eftersom han visste att den dagen då han och hans fru skulle skiljas. Han räknade pengarna han hade i spargrisen och det var ungefär 800 000kr. Så Kayye blev väldigt glad och köpte ett hus. Han köpte även ett fint garage som det fick plats mer än 4 bilar i. Unive kommer bli stort för Kayye men han är redo för det som väntar och ser fram emot att få ett medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har många erfarenheter inom rp jag har ägt många serverar som t.ex blåviken roleplay och så vidare. Jag kan även bidra med mer humor då jag är väldigt rolig av mig. Hoppas jag får medlem skapet och jag kommer kunna ha så mycket roliga rp stunder med dem andra i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett senario kan vinna, det gör så att senariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Alltså Unive är ju den största svenska fivem servern som finns och jag har fått tips av olika slags kompisar och vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka