Accepterad Clown | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? realcc_93

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex aye 24 år gammal tror jag

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,energi,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alex aye han är 24 år och kommer från afrika men är uppväxt i stocholm med sin pappa. Och sina 2 syskon fliip och emma . alex är en tyst persson som gillar att spela på datorn med sina bästa vänner Adam,Bengt,Emil från uppsala skolan där har alex gått i skola med dem i flerar år. alex ville bli brand man men han såg på youtube vad polisen gjorde så han vill bli de istället. Men han vill inte bara bli polis han vill bli anställd på meko. När han var liten så skröt han alltid för sina kompisar i skolan att hans pappa var anställd på meko. Och alex tyckete att han var så cool när han skröt för sina vänner men när en sa att han hoppas din pappa dör i en brand så tog alex upp en en kniv och huggde han i magen med han gick i 2 så han kunde inte sitta i fängelse. Men hans pappa blev väldigt arg och sa att han kommer få jobba här hamma också för att vi måste betala för vad du gjorde. Men egenkligen så har alex pappa väldigt mycket pengar så pengar har aldrig varit ett problem men alexs pappa vill inte att ska va en bortskämmd unge så dem blir väldigt arga och låsas som de komemr att tappa väldigt mycket pengar för det här även om de inte gör det. Jag vill gärna få bli medborgare och flytta till unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en höj rp nivå roliga senarion,även kommer jag hjälpa dem som är nya till fiveM om dem har nått problem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man gör så det är roligt för mot parnen och inte bara roligt för mig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag ljög i report en gång så jag blev bannad det kommer inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp om nån håller en glock mot ditt huved måste du värna om ditt liv, suntförnuft du ska tänka som de är irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nje

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka