Nekad Clown | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejbannaner/

Ditt Hex-ID: 11000015ab28282

Vad är din discord tagg? c1own11

Vem var det som bannade dig? Det var arrekung som bannad mig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-20 182424.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja detta är ju en helt rätt ban så jag förstår men jag tror att han gjorde det för han fick in ett clip av en persson där jag metar och frågar när jag ska skjuta ska vi skjuta sen sa jag skjut nu och då gjorde dem det så det var ju meta gaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja då jag och flera siter i krim dcen i vc och där så är alla unmutade sen så när vi är ingame så kommer los vagos till vårat gäng hus där alla är. men efter 1 min när dem pratade med en så drog dem men då sa nån i vcen att vi ska gå och gömma oss för dem kan komma tillbaka och var redo med vapen så vi gjorde det och väntade. nu när dem kommer och prtar med han så säger jag ute i vcen när ska vi skjuta ska vi skjuta sen efter ett tagb när dem tog upp vapen och riktade på han dem prattade med så sa jag ute att skjuta dem dem rånar vår grabb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna bannen var ej felaktig det var jag som hade kunnat gjort detta senario bättre och följa unive relger och mutea i vcen jag ångrar detta stort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har då blivit bannad tidigare en gång tror jag det var för jag använde mig av ett grafik pack som man ej får anvädna det är ett så kallat all day pack.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat muteadat i vc och föstatat rp och inte göra regel brott

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag ångrar det stort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka