Nekad Clown | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? c1own_1

Vad är ditt Hex:ID 11000015ab28282

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. ja nu när sommarlovet är slut så varierar det för jag går i skola till 16:00 sen har jag fotbolls träningar vissa vardagar men hjälpa alttid till med servern när jag har tid men är inne minst 5 timmar varje dag om jag inte är o reser

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem här runt fyra månader nu och det blir roligare för varje dag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går ej att bifoga en bild men jag har varit bannad 6 gånger men ångrar det jag har gjort inom dessa bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern och underlätta för staffsen. Så t.ex om det springer runt lallare på sjukan och så så kan en servervakt kicka den personen. En servervakt kan sv banna och kicka Men sv ban måste finnas bevis för varför man gjorde de. skillnaden mellan en staff och servervakt är att staffsen ska leta problem och regelbrott men servervakt ska bara kunna ta hand om de problem som kommer till hen ig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli sv för jag kommer utföra mitt arbete på extremt bra nivå, jag kan nästan lova här och nu att inga misstag kommer ske om jag förhoppnigsvis blir sv,ni kommer ej se något av sv abuse för jag kommer rpa mig fram till allt som går. Jag vill bli sv för att jag tycker att det är viktigt att ta bort alla personer som ej tar rpn seriöst och för att göra servern bättre, eftersom under den tiden jag har kört på servern så skulle jag önskat jag hade varit sv för då skulle jag kunnat få bort massor av folk som ej gör servern bättre. Med de sagt så vill jag göra servern bättre + få bort alla som ej kan rp och bara göra så allt blir bättre. jag ska bli sv för att göra servern bättre och jag vill speciellt hjälpa folk få bättre rp på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse .det är när en server vakt missbrukar sin makt. Det kan innebära att man straffar spelare utan giltig anledning, favoriserar vissa vänner eller agerar på ett sätt som inte är rättvist. några saker om abuse

korruption det innebär att man kan ta imot pengar för att inte bli bannad, man skyddar sina vänner och inte bannar dem även om de skall ha en banlysning. några saker av korruption.

Nekad
Anledning:
Gul spelare
Du får ansöka igen om ett tag när du är grön spelare igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka