Nekad Clown | Ansökan till Servervakt [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad heter du på discord? realcc_93

Vad är ditt Hex:ID 11000015ab28282

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. skola 8:00-16:00 ish varje dag, har träningar mån,ons,fredag dem är mellan 17:00-19:00, rpar runt 5h varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett bra tag innan men jag kom hit denna gång för 2 vekor sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger men de va när jag var inte så mogen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att underlätta för staffsen för en sv ska inte leta problem som staffsen gör de ska ta problem som kommer deras väg, en sv ska även se till att de inte är för lalligt i sin omgivning om du är på sjukan och de börjar ett slags mål du kan du kicka/svbanna och skriva till staffsen om de vill göra hårdare årtgäder.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag tycker att de lallas för mycket här och jag har sett och varit med i senarion där de lallas alldedes för mycket, jag vill också underlätta för staffsen för jag vet att dem har mycket att göra, vill göra unive till en server där de är så lite spelare som möjligt som lallar!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du använder tex revive på dig själv eller kickar en polis när han ska ta ditt vapen om du är kriminel, korruption är när du bannar nån utan anledning

Nekad.

Anledning: Försöker förskynda sin ansökan och ber oss läsa den

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka