Accepterad Cloudzy6386 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloudzy6386

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Xne---#9999

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Murat han är en flykting från Turkiet som har haft en hård barndom för han växte upp med en sträng mamma som slog honom hela tiden. När han var 7 så brukade han bli hemskickad för han hamnade i slags mål med andra elever. När han va 10 så började han hänga med 20 åringar som oftast sa till honom att ta en väska och lämna det på ett speccielt ställe. När han var 12 år så började han sälja droger och ha med sig kniv till skola. När Murat var 15 år så blev hans kompis dödad rakt fram för honom och han som dödade hans kompis Mohammad blev döda av Murat när Murat var 16 år, då hamnade Murat ungdomsfängelse. I ungdomsfängelse träffade han ett gäng som han sedan blev med i när han kom ut ur fängelset vid 17 år. När han var 18 så skaffade han en lägenhet i ett nära gangster område. Nu är han 20 år och ska skaffa mycket mer pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara seriöst på servern jag kommer försöka göra så att vänner joinar den och inte vara orespektlös mot spelarna och admin i denna server. Jag kommer inte bryta mot reglerna och inte reporta andra spelare utan andlednig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bra spelar för att vina. Ett enkelt exempel kan vara att man ska båda ha roligt. båda parterna i ett scenario t.ex ett rån ska tycka att det är roligt.

Hur hittade du Unive? jag spelade fiveM sen hittade jag sen så hittade jag bästa servern.

Tillbaka