Nekad Cloudzy6386 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloudzy6386

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229788834/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Gaboro💯#4507

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en invandrar bakgrund han heter Mohammed asar,Han är oftast en glad person men han kan vara arg om det kommer någon och säger dumma saker mot han eller håller på mot han eller puttar han då jädrar kan han bli arg.
Han är 22 år som kommer från syrien hans pappa dog i kriget när han var 6 men han och hans mamma flydde till sverige när han var 8 år sedan dess har han växt upp i Sverige,Rinkeby

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan höja er rp nivå och jag kan bidra med olika saker till exempel att höja er rp samt kvalite.
Hjälpa till om det kommer en lallare och jag kan få att det ska vara roligt att spela och samt att det ska vara bra rp nivå för alla och inget lall för det är oftast tråkigt med lall

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå,samt jag kan agera väldigt bra i olika scenarion till exempel om det är bankrån/butiksrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda partnerna och att inte jobba för egen vinst utan att förbrättra serverns rp överlag

Hur hittade du Unive? Jag har sett flera youtubers köra på denna servern samt de som streamarar på twitch,plus mina kompisar har kört på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka