Nekad Cloudzy6386 | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloudzy6386

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukas™#0089

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Pungkula han har levt med sin pappa och sina 2 bröder Mahmoud och Pelle hans mamma dog när han föddes och dom har levt i grov sorg. hans pappa var grovt kriminell och hans 2 bröder var jätte duktiga i skolan dom hade bra skolbetyg och allt men Abdi han låg lite efter i skolan och hade sämre betyg än sina 2 bröder Abdi var 10 år och hans bröder va 16 och 14 alla bröder gick i samma skola en dag när Abdi skulle till skolan såg han sina 2 bröder bråka med en kille och dom slog ner han senare på den dagen var det en fest som dom skulle gå på fast inte Abdi han var för liten men när bröderna hade kommit dit så va dom med sina tjejer då han killen kom in som dom hade slagit in och han kom med sina vänner han sa till dom att det var dom som slog han då en kille sprang tillbaka till bilen och kom tillbaka med en pistol och sköt båda bröderna dom klarade sig tyvärr inte efter flera år av
pappan och Abdi sorg så har Abdi inga bra betyg går inte till skolan börja hamna fel väg och hänger med fel personer han börjar bli som sin pappa nu när Abdi är 17 så har han börjat gå runt med en tabbe och han var nu vuxen nog att skjuta av det första skottet och han visste att det var hans grej Abdi vill bli en kriminell grabb sälja droger råna banker och med mera Abdi har redan sen han var barn väldigt bra på och sno saker från folk Abdi är en väldigt bra kriminell grabb sen han började hänga med sina dåliga vänner så har Abdi blivit berömd av hans vänner att han är en väldigt bra kille på att komma undan polisen och råna folk och med planer och sånt Abdi har mått dåligt typ hela sitt liv för hans bröder han förlorat han letar ännu i dag efter vem det va som dödade hans bröder Abdi är nu 22 år gammal och har börjat med värre grejer han har rånat banker med sina vänner har åkt fast i 3 år och är nu på fri fot igen och behövde flytta ifrån sin stad han kom precis in här i nya staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en väldigt erfaren Rpare och har det nårga år jag kommer alltid med social rp och kör så alla har roligt jag gillar när man kör långa scenarion när man drar ut på det vilket jag ser fram imot att göra skapa roliga minnen och få alla att ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för vinst och spela för att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har kört här innan när jag inte var medlem och då har jag sett att det är många mogna spelare så tänkte att jag börjar här och hittade den för att många av mina vänner spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka