Al3x.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 47
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pistolxz/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1C^3l^5o^7u^4d^2z
Vad är din discord tagg? Cloudz#4444
Vem var det som bannade dig? Farida Al-Abani
Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en stolpe och åkte därifån
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jiddra med han och han jiddra med mig för det är min karaktär som jag spelar och han är kaxig då följde jag han och körde in i en stolpe sen åkte jag bara därifrån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har ingen aning faktiskt för tror inte man ska bli bannad för detdär
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle jaga en kille som kom in med bara kalsonger in till polis station och sa stanna med han hoppa på en voi så precis när jag tazea så gick han av den så det fanns inte ens en ända sekund för mig att reagera
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börja jiddra från början
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kör inte in i stolpar och åk
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1C^3l^5o^7u^4d^2z
Vad är din discord tagg? Cloudz#4444
Vem var det som bannade dig? Farida Al-Abani
Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en stolpe och åkte därifån
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jiddra med han och han jiddra med mig för det är min karaktär som jag spelar och han är kaxig då följde jag han och körde in i en stolpe sen åkte jag bara därifrån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har ingen aning faktiskt för tror inte man ska bli bannad för detdär
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle jaga en kille som kom in med bara kalsonger in till polis station och sa stanna med han hoppa på en voi så precis när jag tazea så gick han av den så det fanns inte ens en ända sekund för mig att reagera
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börja jiddra från början
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kör inte in i stolpar och åk
Har du läst våra regler? Ja