Nekad Cloud | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloud

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
12
Användarnamn: Cloud

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/178we7482w4/

Vad är din discord tagg? CloudxdÖ#6733

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Ingen anning jag sa till skallekatten att det inte är ok att kalla staffs Hornungar och då vart jag bannad fån dcen och jag blev bannad ingame för bannad på dcen fattar inte varför. saknar multistaden enormt mycket saknar grabbarna där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag sa det jag tyckte

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för jag körde för snabbt i stan /suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte snacka med han för han är min ronneby broder @SkalleKatten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga det till skallekatten

ser jag apri neka denna så blir jag sur för detta angår inte han . älskar multi vill komma tilbacka

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tror du måste utveckla dina svar mer, eftersom dina förra har blivit nekade när dom sätt exakt likadana ut. mvh Virket :D

vadå utveckla det är allt man behöver veta jag sa till skallekatten att han inte skulle säga busunge till sina arbetare och han banna mig @Virket

Nekad.

Din förra ansökannsåg exakt likadan ut och blev nekad. Ska du ansöka igen får du utveckla din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka