Cloud | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloud

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
12
Användarnamn: Cloud

Hur gammal är du? 15&05 fyller 15

Vad heter du? Heter Axel

Vad heter du på discord? Cloud#6733

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kommer kunna spela hela tiden ungfär Måndag 15:30 - 22

Tisdag 15:30 - 22

Onsdag 15:30 - 22

Torsdag 15:30 - 23

Fredag 15:30 - 02

Lördag 13 - 02

Söndag beror på annars 14 - 19
det kan dock vara att jag måste plugga eller fira någons födelsedag någon dag

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff / support, hade jag hjälp till med att fixa saker och hjälpa till ingame och community. Jag kommer vara så aktiv som möjligt och kommer försöka ta bort alla trollare som kommer in och vdmar/rdmar. Sen är det väldigt viktigt att de jag kickar eller bannar får berätta ur deras vinkel så man inte bannar eller kickar folk i egna vikel så alla får en chans att berätta. jag skulle tagit alla med respekt som en support ska bli likadan behandlad som en medlem men dock man ska inte klancka ner på support och högre för vi gör allt för att servern ska ha bra rp och allt att förbygga detta ommunity. det spelar ingen roll om jag får test support eller admin för jag vill bygga mig uppåt och göra så servern får en stabil spelarbas för alltid som den har den har en otroligt bra spelarbas jag hade tat om community och gjort allt jag kan göra för att alla trollare ska bli bannade så vi kan ha en så bra rp nivå som möjligt. om jag blir staff kommer jag att vara aktiv jag kommer behandla alla lika mycket och vara extar aktiv i supports för att höjas till t.e.x mod. Jag hoppas ni förstår allt jag har skrivigt och jag hoppas jag kan hjälpa multistaden och däremot så tror jag att jag hade passat bra som en staff p.ga min erfarenhet inom rollspel och att vara staff.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag har ägt flertals servrar. Här kommer lite av dom

Kungsbacka RP - Del Ägare

Malmö stad RP - Ägare

Morning RP - Ägare

östermalm RP . MOD

Defence RP. Ägare

Det fungerade bra dom tvekade på min ålder men sen motbevisade jag allt jag gjorde allt dom sa och dom sa med att jag va en av dom mognaste staffsen dom har haft som är så unga.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina erfarenhet är bra eftersom jag har 1100 timmar på fivem vet hur det är att vara staff och älskar RP såklart och det hade varit en bonus att hjälpa sveriges största Fivem community. jag kan alla basic regler som servrar använder sig av som RDM, VDM osv vilket jag kommer kunna ha en f;rdel till att hjäpa multistaden

Vad kan du om skripts? Jag kan basic esx vet hur det fungerar kan

- Replace Vapen

- Skripts

- esx

Replaca bilar

Hade kunnat hjälpa om det behövs

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att det skulle bli så kul att bli staff på multistaden sveriges största fivem coumonity som är ass rolig att spela på men jag känner dock att jag som staff hade passat bra för jag vet vad jag håller på med jag vet hur det är att vara staff och jag älskar gemenskapen som sagt hade jag försökt att ta bort alla trollare. jag vill göra coumonityt starkare och stabilare. det hade att varit en äran att får dela denna staff ranken med t.e.x ghost rider pontus och mycket mer jag hade dessutom tat alla mina kunskaper och gjort allt för multistaden vilket jag hoppas ni förstår. Ja det är cloud som gör denna ansökan ni tror att jag inte kan rpa eller något men jo det kan jag jag har ass mycket erfarenhet och jag hade gjort allt för multistaden. hoppas ni försåt mig grabbar mvh Cloud.

Senast ändrad:
Tillbaka