Nekad Clopzyy123 | Polismyndigheten Ansökan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 24 April 2008

Vad heter du på discord? Clopzyy#8087

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ungefär runt 160 timmar totalt.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv så mycket jag kan men ungefär runt dem här tider men ibland mer.
Måndag = 16:40-22:00
Tisdag = 16:40-22:00
Onsdag = 15:30-22:00
Torsdag = 16:40-22:20
Fredag = 15:20-01:30
Lördag = 10:00-02:00
Söndag = 11:00- 22:00

Vad heter du? Johan Ericsson

Hur gammal är du? Född 1997 så johan är 25 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är inga problem att simma.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis på grund av att jag har drömt om detta länge och för att få in mer poliser så vi blir flera och göra staden mycket tryggare för alla sen vill jag hjälpa folk så dem bli bättre och tryggare. Sen har jag mycket erfarenheter inom yrket då Johan har jobbat som polis i flera andra städer och har varit bra uppsatt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Själv tycker jag att det viktigaste är nog att göra så folk vill gå på gatorna och känna sig trygga sen är det ju viktigt att både vara snäll och att vara hjälp sam och alltid finns där för en person om den behöver prata med dem.

Vad vet du om yrket i helhet? Jo det är ju polisens uppgift att göra så att staden bli trygg och att dem kan gå tryggt på gatorna och att alltid vara där för dem som behöver stöd.

Har du några tidigare erfarenheter? Johan har mycket erfarenheter inom yrket då jag har jobbat som polis i många olika städer och varit högt uppsatt och har har haft sixsouer licens och har tagit grundutbildningen och mer. Högst uppsatt var assistent 4 års sen tog Johan en paus och slutade jobba inom yrket.

Hur är du som person? Johan är en person som är väldigt snäll och hjälpsam och vill alltid vara vid personens sida och sen är johan bra i stressiga situationer som kan vara bra i de polisära yrket.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt men jag ser fram imot att kanske få jobba inom yrket.

Tillbaka