Nekad Clopzyy123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121032994/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cazper

Vad är ditt discord namn? Clopzyyyy#8087

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Karlsson och Han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. Han har levt livet tufft eftersom han blev mobbad i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om 2 olika jobb och dem är sjukvårdare och polis. Lucas fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 50kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba i ett badhus som städare. När Lucas blev 20 år så blev han jätte ledsen för han skulle flytta till en annan stad Lucas ville igentligen inte lämna sina föreldrar men han ville börja sitt liv som vuxen så han bestämde sig för att flytta till stammen. När han var framme så vart han helt chokad. Han såg en så fin stad han aldrig har sätt någonsin. Han bestämde sig efter många dagars tänkande att bosätta sig i denna fina stad och börja sitt liv där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit whitelist här på servern innan i våras men har tagit en liten paus från Fivem och spel under sommaren men är nu intresserad av RP och vill också bidra med bra sådant vilket jag tyckte jag gjorde innan sommaren då också jag var anställd som Sjuksköterska och även mekaniker. Detta tyder ju då på att jag har en ganska bra erfarenhet i svensk RP och vet ganska bra hur det går till på just denna Servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med RP som kommer från ungefär ett års erfarenhet där det har ingått många konversationer och många utvecklade scenarion. Jag kan även tänka mig att hjälpa servern i framtiden genom att ta mig an roller som servervakt, medlems ansvarig eller helper mm. Utövcer detta vill jag bara ha det roligt i Unive och avnjuta RP:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är okej att dö ibland och förlora scenarion eftersom man inte alltid kan eller bör vinna. roligare med men spänning när oförväntade saker händer och rpn bli mycket roligare. Man bör se till att alla får sin chans att skina och göra ett bra scenario när man märker det

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner och på sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka