Clopzyy123 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121032994/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cazper

Vad är ditt discord namn? Clopzyy👻 🎃#8087

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Karlsson och är 24 år gammal och när han va liten så behövde han jobba med sin pappa för att hjälpa till med hans jobb, Lucas föräldrar va ganska fatiga och behövde jobba med 3st jobb för att ha mat på boret+ tak över huvet.
redan som liten ville han gå med i ett gäng men fick inte för att han inte hade tiden för de, Han skulle ju hjälpa sin pappa med alla jobben. När Lucas va 15 år så dog hans pappa av en hjärtattack och Lucas va jätte sur/ledsen och ville inte ha kontakt med sin familj länge för att dom hade aldrig behandlat han bra, dom har slagit han och sagt att de är hans fel att hans pappa dog,
tillslut fick Lucas nog och tog alla familjens pengar och bytta stad till rinkeby där allt gick rätt bra i början där han träffade nya vänner och hänge ute med dom mycket och kunde tillochmed köpa en egen bil, Allt gick bra för Lucas tills att han fick förfrågan att gå med i ett gäng som heter kartellen och där han tackade ja men visste inte vad som kunde hände i det kriminella livet. Han började hänga ute mycket mer och började med droger/ köpa vapen mycket mer. Men allt började bara bli värre då han började vara mer och mer i skottlåsningar och började må sämre inomborts och började tänka om detta e rätt liv för mig, Senare blev kartellen stormade av polisen och de blev den största skottlåsningen Lucas hade varit med om och där han blev skjuten i axen och inte kunde göra nåt för han hade för ont. Runt circka 30min så stack alla i kartellen utan Lucas som va skadan. Lucas hoppades på att han inte skulle bli hittad men blev de och fick vård och sen efter de satt han inne i 5 år.
nu har Lucas kommit ut och lämnat kartellen och rinkeby bakom sen och väntar på medborgarskap hos en ny stad....Unive....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på denna server för att jag har letat server i ett ganska bra tag och har länge tänkt på att göra en wl ansökan på Unive men inte orkat men nu gör jag de. jag vill bli medlem för de är en bra rp server körde lite utan wl och alla va trevliga och bra på att rpa tyckte jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra bra rp genom att göra mitt bästa i ett scenario och inte lalla och även skapa bättre rp till alla genom att själv rpa bra. Jag kommer även hjälpa lite ny spelare på servern att höja sina rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska kunna förlora i ett scenario inte bara hoppa support och börja klaga för man förlorade och förlorade exempel ett vapen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner och på sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka