Nekad Clopzyy123 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121032994/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cazper

Vad är ditt discord namn? Floorball 74#8087

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Karlsson och Han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. Han har levt livet tufft eftersom han mobbades i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om 2 olika jobb och dem är sjukvårdare och polis. Lucas fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 50kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba i ett badhus som städare. När Lucas blev 20 år så blev han jätte ledsen för han skulle flytta till en annan stad Lucas ville igentligen inte lämna sina föreldrar men han ville börja sitt liv som vuxen så han bestämde sig för att flytta till stammen. När han var framme så vart han helt chokad. Han såg en så fin stad han aldrig har sätt någonsin. Han bestämde sig efter många dagars tänkande att bosätta sig i denna fina stad och börja sitt liv där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar att rpaa och det har jag alltid velat göra innan jag skaffade en dator och unive är den servern som lockade mig mest.
Jag vill hjälpa till att förstora servern och att alla som spelar ska ha kul men följa reglerna samtidigt.
ser jag att någon gör fel så kontaktar jag admin direkt så att allt trams kan hålla sig borta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra bra rp genom att göra mitt bästa i ett scenario och inte lalla och även skapa bättre rp till alla genom att själv rpa bra. Jag kommer även hjälpa lite ny spelare på servern att höja sina rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska kunna förlora i ett scenario inte bara hoppa support och börja klaga för man förlorade och förlorade exempel ett vapen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner och på sociala medier

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka