Nekad Clopzyy123 | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter Chef

Vad heter du IRL? Cazper

Vad heter du på discord? Clopzyy12345#8087

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett bra tag nu men skulle nog säga att jag några veckor men jag råkade lämna dcen och då förlorade jag mina roller så jag fick göra om på nytt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla så mycket som möjligt som kan vara bra för företaget som kanske fixa radio till jobbet och fixa saker både IG och i dcen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja det har jag men inte just på unive men jag har jobbat på flertals andra liknande jobb på andra servrar desutom kan jag faktura systemet. Sen jobbar jag på marja lisas så kan jobba inom bilfirmor.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att försöka vara inne så mycket jag kan och det motsvarar minst 2-5 tim per dag ungefär. men på hälger kommer det att vara mer såklart.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för hoppet på ett annat roligt jobb finns ju fortfararande kvar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte. Men jag har spelat på en server men den slutade jag med för ett tag sen.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka