Accepterad Clopzyy | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cazper

Vad är ditt discord namn? clopzyy

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Ericsson och han växte upp med sin Mamma och Pappa. Johans pappa hette Tomas och när Johan var 4 så dog Johans pappa i en trafikolycka både Johan och hans mamma var väldigt ledsna. Johans liv blev tuffare och tuffare eftersom han blev mobbad på mellanstadiet, men när han började på högstadiet så fick han flera vänner. Johan gillade att spela fotboll och gjorde det ofta i skolan men när har började på högstadiet så tappade han intresset för sporten och slutade. Johan har alltid drömt om 2 olika jobb och dem är sjukvårdare och polis. Johan fick sitt första jobb på en mekaniker firma där han fick göra många olika saker, Johan tjänade ungefär 120kr i timmen. Tillslut tröttnade Johan på jobbet och bestämde sig för att söka till något nytt jobb. När Johan blev 20 år så blev han jätte ledsen för han skulle flytta till en annan stad. Johan ville egentligen inte lämna sina Mamma men han ville börja sitt liv som vuxen så han bestämde sig för att flytta till Unive. När han var framme så vart han helt chokad. Han såg en så fin stad han aldrig har sätt någonsin. Han bestämde sig efter många dagars tänkande att bosätta sig i denna fina stad och börja sitt liv där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp nivå och mycket social rp. jag kommer att försöka hitta lagligt jobb som tex en bilfirma så att man kan börja ta sig framåt i staden och kanske köpa sig en go bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv i en scenario, så att scenariot kan lika bra för bägge sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Suntförnuft är när man ska tänka till en extra gång "Skulle jag kunna göra detta i verkligheten" . RDM är när man skjuter någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på flertal servrar och har go erfarenhet inom rp och vet hur man ska rpa vid ett viss tillfälle.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på just nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka